SERWIS I UTRZYMANIE
SYSTEMÓW TELETECHNICZNYCH

Aktywna umowa

Większe bezpieczeństwo

Optymalne koszty
Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjnyw
Prowadzimy serwis dostarczonych przez nas systemów. W ramach serwisu działa infolinia która przyjmuje i rejestruje zgłoszenia telefoniczne oraz napływające droga mailową. Każde zgłoszenie trafia do systemu pod indywidualnym numerem. Dalszym procesem obsługi zajmują się nasi inzynierowie. W 95% przypadków zgłoszone awarie udaje się rozwiązać zdalnie.
Jak zgłosić incydent do serwisu? Jeżeli jesteś naszym klientem z aktywną umową. Wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na stronie, zadzwonić lub wysłać maila a my skontaktujemy się w celu dopytania o szczegóły lub od razu rozwiążemy problem.
Przeczytaj Ogólne Warunki Gwarancji
JAK PRZEBIEGA PROCES OBSŁUGI ZGŁOSZENIA
Wypełnij formularz serwisowy. Wszystkie wymagane pola.
Opisz usterkę, jeżeli możesz dołącz zdjęcia lub inne pliki.
Zatwierdź. Zgłoszenie trafiło do naszego systemu.
Twojemu zgłoszeniu nadany zostanie priorytet zgodnie z aktualną Umową SLA.
Nasz pracownik, zgodnie z systemem kolejkowania, połączy się z obiektem i usunie problem lub nada mu status interwencji na obiekcie.