Strona główna » FAQ – Serwis i utrzymanie
Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Dla systemu VnetLPR

Proszę o kliknięcie na zakładkę zdarzenia w VnetLPR lub wciśnięcie klawisza F5 na klawiaturze, w przypadku jesli dalej nie widzimy należy sprawdzić czy nie został wprowadzony filtr w systemie, w tym celu należy kliknąć w zakładkce zdarzenia w prawym rogu na lupe, jeśli w polu filtrów znajduję się jakiś wpis należy go usunąć.

Należy sprawdzić czy numer nie został dodany do listy błędnych odczytów, w tym celu wybieramy z menu przycisk zdarzenia, w prawym rogu mamy symbol łapki w dół, po kliknięciu wyświetli się nam lista wszystkich wpisów, jeśli na liście znajduję sie numer rejestracyjny którego szukamy to należy go usunąć poprzez klikniecie przycisku usuń .

W pierwszej kolejności należy poprzez kliknięcie kombinacji alt+F4 zamknąć aktywne okno przeglądarki, następnie kliknąć skrót “VnetLPR” na pulpicie, jeśli w dalszym ciągu błąd jest widoczny skontaktuj się z serwisem.

W pierwszej kolejności należy zrestartować szlabany poprzez odcięcie zasilania – opuszczając bezpiecznik odpowiedzialny za ich zasilanie.

Prosimy o wciśnięcie klawisza F5 na klawiaturze, jeśli system dalej wyświetla błąd skontaktuj się z serwisem.

Jeżeli odpowiedzi nie były wystarczające i nadal potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z serwisem.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Prowadzimy serwis dostarczonych przez nas systemów. W ramach serwisu działa infolinią która przyjmuje i rejestruje zgłoszenia telefoniczne oraz napływające droga mailową. Każde zgłoszenie trafia do systemu pod indywidualnym numerem. Dalszym procesem obsługi zajmują się nasi inżynierowie. W 95% przypadków zgłoszone awarie udaje się rozwiązać zdalnie.
Jak zgłosić incydent do serwisu? Jeżeli jesteś naszym klientem z aktywną umową. Wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na stronie, zadzwonić lub wysłać maila a my skontaktujemy się w celu dopytania o szczegóły lub od razu rozwiążemy problem.