Najczęstsze pytania i odpowiedzi
Dla systemu VnetLPR
Proszę o kliknięcie na zakładkę zdarzenia w VnetLPR lub wciśnięcie klawisza F5 na klawiaturze, w przypadku jesli dalej nie widzimy należy sprawdzić czy nie został wprowadzony filtr w systemie, w tym celu należy kliknąć w zakładkce zdarzenia w prawym rogu na lupe, jeśli w polu filtrów znajduję się jakiś wpis należy go usunąć.
Należy sprawdzić czy numer nie został dodany do listy błędnych odczytów, w tym celu wybieramy z menu przycisk zdarzenia, w prawym rogu mamy symbol łapki w dół, po kliknięciu wyświetli się nam lista wszystkich wpisów, jeśli na liście znajduję sie numer rejestracyjny którego szukamy to należy go usunąć poprzez klikniecie przycisku usuń .
W pierwszej kolejności należy poprzez kliknięcie kombinacji alt+F4 zamknąć aktywne okno przeglądarki, następnie kliknąć skrót “VnetLPR” na pulpicie, jeśli w dalszym ciągu błąd jest widoczny skontaktuj się z serwisem.
W pierwszej kolejności należy zrestartować szlabany poprzez odcięcie zasilania – opuszczając bezpiecznik odpowiedzialny za ich zasilanie.
Prosimy o wciśnięcie klawisza F5 na klawiaturze, jeśli system dalej wyświetla błąd skontaktuj się z serwisem.
Jeżeli odpowiedzi nie były wystarczające i nadal potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z serwisem.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Przeczytaj Ogólne Warunki Gwarancji