ePos.POS
Skuteczne prowadzenie, rozwijanie i kontrola biznesu
ePos.POS
ePos.POS to kompleksowy system umożliwiający skuteczne prowadzenie, rozwijanie, udoskonalanie i kontrolę swojego biznesu. Duża ilość funkcji w połączeniu z łatwością obsługi sprawia, że od teraz zarządzanie firmą stanie się zajęciem prosty, nie pochłaniającym zbyt dużych nakładów Twojego czasu.
Komfort pracy za jednym dotknięciem
ePos.POS jest programem w pełni przystosowanym do ekranów dotykowych. Dzięki temu jego obsługa jest bardzo prosta, a sama praca staje się o wiele przyjemniejsza. Intuicyjny interfejs oraz menu, w połączeniu z interaktywnym systemem pomocy, stanowią niekwestionowany atut proponowanego systemu.
Profile sprzedaży
Nasze rozwiązanie umożliwia sprzedaż w oparciu o wybrany model: sprzedaż szybka, na grupę czy w lokalu? Teraz obsługa stanowiska sprzedażowego zależna będzie wyłącznie od wymagań Twoich klientów i bieżących potrzeb.
Kontrola pracowników
Moduł RCP umożliwi Ci zarówno kontrolę obecności poszczególnych pracowników, jak i rozliczenie ich czasu pracy. System pozwala także na przydzielanie specjalnych uprawnień. Sam zdecydujesz, który z Twoich pracowników może np. udzielić rabatu czy zaproponować klientowi skorzystanie z danej promocji.
Funkcjonalność
Funkcjonalność programu pozwala na jego dopasowanie bez względu na typ prowadzonego biznesu. To system, który z powodzeniem sprawdzi się zarówno w kawiarni, jak i większej restauracji. Wszystko dzięki definiowanym opcjom działania, które zapewnią jeszcze efektywniejsze funkcjonowanie firmy.
Cechy modułu ePos.POS. Stanowisko sprzedażowe:
- ułatwiające pracę ekrany dotykowe,
- identyfikacja pracownika za pomocą karty magnetycznej, kodu kreskowego lub PINu,
- zaawansowany system uprawnień,
- opcje umożliwiające zakładanie wielu rachunków dla jednego stolika czy zawieszanie rachunków w przypadku sprzedaży szybkiej,
- opcja sprzedaży Fast-Food,
podgląd wystawianego rachunku, - menu dostępne na klawiszach szybkiego wyboru,
- zaawansowana graficznie prezentacja lokalu,
- bonowanie przy użyciu kodu PLU, czytnika kodów kreskowych, a także bonowanie towarów, produktów i usług,
- wyszukiwarka produktów z opcją filtrowania po składzie dania,
- zmiana ceny produktu w czasie trwania sprzedaży,
- opcja promocji i rabatów,
- zaawansowany mechanizm obsługi dodatków i modyfikatorów,
- opcja sprzedaży dań takich jak pizza (w tym pizza dzielona), naleśniki, jogurty, niestandardowe dodatki z uwzględnieniem ich wymiany na inne,
- opcja kontroli dań wydawanych z zamkniętych rachunków,
- możliwość wykorzystania globalnych i indywidualnych opisów dań,
- możliwości tworzenia grup produktów czy zestawów z dodatkami,
- skróty odnoszące się do konkretnych dań,
- synchronizacja pracy z drukarkami fiskalnymi,
- kuchennymi i czytnikami kodów,
- ograniczenie dostępu do wybranych opcji systemu,
- wymuszenie autoryzacji przez kierownika sali,
- nadzór nad czasem pracy podwładnych,
- możliwości przeprowadzania różnych wariantów transakcji (mieszane, sprzedaż bezgotówkowa),
- opcja zakończenia transakcji rachunkiem wstępnym, paragonem fiskalnym lub fakturą,
- możliwość użycia kart lojalnościowych czy identyfikacyjnych,
- realizacja zamówień na stolik, grupę czy szybką sprzedaż,
- opcja zawieszenia zamówienia i przejścia do kolejnej transakcji,
- zautomatyzowane przekazywanie zamówień do kuchni przy pomocy drukarki kuchennej,
- możliwość oznaczenia kolejności wydawanych dań,
- przekazywanie zamówień między pracownikami,
- obsługa zamówień grupowych przez wielu kelnerów,
- korekty, dzielenie i łączenie złożonych zamówień,
- szybkie wystawianie faktur i korekt na podstawie zamówienia,
- możliwość wpłat i wypłat dokonywanych przez operatorów,
- blokada dostępu do systemu Windows,
- obsługa dowozów,
- moduł dostaw dla kierowców,
- kompleksowa obsługa magazynów,
- rozliczanie kurierów,
- opcja dokonywania inwentaryzacji z POS,
- możliwość automatycznego wliczania napiwków do rachunku,
- moduł rezerwacji miejsc,
- moduł sprzedaży alkoholu, w tym budowa drinków i open bar,
- praca w trybie offline bez konieczności łączenia się z bazą główną,
- kompleksowa komunikacja z systemem KDS,
- obsługa bonów (m.in.: Grupon, Grupper),
- moduł promocji typu happy hours i innych.