🔴 Jakie wyzwanie postawił przed nami klient? Skrócenie obsługi procesu reklamacyjnego. 🎯 A skąd dokładnie wynikała jego potrzeba?
➡️ W działalności klienta pojawiały się straty wynikające z braku szczegółowego monitorowania procesu kompletacji zamówień.
➡️ Klient chciał wiedzieć, na jakim etapie tego procesu powstały błędy oraz który pracownik był za nie odpowiedzialny.
➡️ Potrzebował szybkiej weryfikacji zasadności reklamacji zgłaszanych przez swoich końcowych klientów.
🔴 Wiedzieliśmy, że dla klienta liczy się transparentność, skuteczność i szybkość działania. Dlatego zaproponowaliśmy mu VideoWeryfikację, czyli nasze autorskie rozwiązanie monitorujące proces kompletacji zamówień. Działa ono już skutecznie w wielu firmach. Na potrzeby projektu zintegrowaliśmy je bezpośrednio z oprogramowaniem magazynowym klienta. 📦
🔴 Odbiorca dzięki naszemu wdrożeniu zyskał:
1️⃣ Skrócenie czasu rozpatrzenia reklamacji do zaledwie kilku minut, poprzez powiązanie video do numeru zamówienia.
2️⃣ Transparentność, która chroni pracowników i firmę przed nieuczciwymi zgłoszeniami.
3️⃣ Intuicyjne działanie systemu, bez zbędnego formatowania danych, dzięki integracji z systemem klienta.
🔴 Klient był szczególnie zadowolony nie tylko z systemu, który rozwiązał jego problem, ale także z kompleksowego podejścia 💪:
✅ Od wizji lokalnej,
✅ Przez projekt i demo aplikacji do testów,
✅ Aż po montaż kamer, okablowania i pełne terminowe wdrożenie.
A wszystko to odbyło się w ścisłej współpracy z zespołem technicznym oraz IT klienta. 😃
🔴 VCN realizuje projekty dla największych graczy rynkowych. Dla naszych klientów oraz dla nas liczy się niezawodność, sprawność wdrożenia i realne efekty.⚙️
👉 Sprawdź, jak może wyglądać skuteczna automatyzacja w Twojej firmie! Umów się na niezobowiązującą rozmowę. 😀


