Polski / English
t r z y m a j  n a d z ó r
  • o firmie
  • kontakt
  • uprawnienia i certyfikaty
  • referencje
  • praca
  • polityka prywatności
  • Regulamin serwisu
  • Nasze usługi i rozwiązania
    • KeepClean - Stacja do bezdotykowej dezynfekcji rąk
    • VideoParagon
    • System liczenia klientów - CountingPeople
    • Licznik Klientów
    • Elektroniczny zamek biurowy smartLock RFID/PIN HD520S
    • Nadzór Wizyjny IP
    • Digital Signage
    • System Telefonii VoIP
    • Kontrola Dostępu
    • Rejestracja Czasu Pracy
    • System Identyfikacji Tablic Rejestracyjnych
    • System Przepustek oraz Awizacji
    • Systemy Sygnalizacji Włamania i Napadu
    • Systemy Sygnalizacji Pożaru
    • Generatory Aerozolu Gaśniczego
    • Co znajdziesz w sieci?
    • Po co komu kamery?
    • Koniec rolowania...
    • System VDRS
    • System GeoVision
    • System JABLOTRON
    • VCN-BOXPC

Czy można policzyć swoich klientów wykrywając ich telefony?

Praktycznie każdy próbuje policzyć swoich klientów, jednak jakość wyników w dużej mierze zależy od wybranej metody.

Systemy liczące, których stosowanie stało się standardem, są w podstawowej mierze oparte o bariery podczerwieni – proste, ale mało dokładne. Znacznie skuteczniejsze rozwiązania bazują na analizie obrazu kamer lub termowizji. Są jeszcze „skanery” oparte o technologię laserową, ale te ze względu na koszty stosowane są niezwykle rzadko.

VCN.pl – specjalizuje się w liczeniu klientów za pomocą kamer (więcej o zaletach technologii poczytasz na tutaj) nieustannie jednak, udoskonala swoją ofertę dostarczając klientom nowych rozwiązań.

Dlatego zwracamy się do naszych klientów z pytaniem, czy byliby zainteresowani liczeniem wraz z identyfikacją części swoich klientów.

Rozwiązanie bazuje na wykrywaniu  fal radiowych krótkiego zasięgu (w tej chwili: Bluetooth i WiFi). Fale te są najczęściej emitowane przez telefony komórkowe klientów. Technologia jest komplementarna wobec kamer. Dzięki (w pewnym sensie) identyfikacji klientów, pozwala na uzyskanie innego rodzaju danych.

Podstawowe korzyści wyróżniające prezentowane rozwiązanie to:

  • bardziej dyskretny montaż,
  • wiedza na temat czasu przebywania klienta w strefie/obiekcie,
  • częstotliwości odwiedzin tych samych klientów (powracający klient),
  • analiza stosunku osób przechodzących obok wejścia/budynku do wchodzących,
  • możliwość „wykrywania” klienta zarówno w niewielkim przejściu, jak i w dużej przestrzeni – uniwersalność zastosowań.

Zebrane dane mogą być oczywiście odpowiednio zestawiane, porównywane oraz wizualizowane wraz z innymi informacjami wymaganymi przez Inwestora, np.:

  • na osi czasu w dowolnych ujęciach; godzinowym, dziennym, tygodniowym itd.
  • w porównaniu do np. wielkości sprzedaży, ilości personelu, ilości osób przechodzących przed witryną do tych wchodzących do sklepu itd.
  • …

Jeden punkt pomiaru w zależności od trybu pracy może wykrywać i zliczać obiekty nawet z odległości przekraczających 100m.

W przypadku zainteresowania lub pytań prosimy o kontakt.

3.239.33.139