Polski / English
t r z y m a j  n a d z ó r
  • o firmie
  • kontakt
  • uprawnienia i certyfikaty
  • referencje
  • praca
  • polityka prywatności
  • Regulamin serwisu
  • Nasze usługi i rozwiązania
    • KeepClean - Stacja do bezdotykowej dezynfekcji rąk
    • VideoParagon
    • System liczenia klientów - CountingPeople
    • Licznik Klientów
    • Elektroniczny zamek biurowy smartLock RFID/PIN HD520S
    • Nadzór Wizyjny IP
    • Digital Signage
    • System Telefonii VoIP
    • Kontrola Dostępu
    • Rejestracja Czasu Pracy
    • System Identyfikacji Tablic Rejestracyjnych
    • System Przepustek oraz Awizacji
    • Systemy Sygnalizacji Włamania i Napadu
    • Systemy Sygnalizacji Pożaru
    • Generatory Aerozolu Gaśniczego
    • Co znajdziesz w sieci?
    • Po co komu kamery?
    • Koniec rolowania...
    • System VDRS
    • System GeoVision
    • System JABLOTRON
    • VCN-BOXPC

Digital Signage

LCD

Digital Signage to najszybciej rozwijająca się gałąź nowoczesnego marketingu. Zastosowana technologia oraz wysokiej jakości kreacje reklamowe sprawiają, że powstaje coraz więcej nowoczesnych sieci. Nośniki w postaci monitorów LCD, ścian wideo, ścian LED czy projektorów przestają być traktowane jako nowinki techniczne i stają się coraz bardziej popularnymi mediami reklamowymi. Za pomocą centralnie i zdalnie zarządzanej sieci cyfrowych ekranów, można skutecznie rozpowszechniać treści promocyjne, informacyjne czy rozrywkowe.

Na system Digital Signage składają się następujące elementy:

  • Nośniki - ekrany.
  • Źródła sygnału - odtwarzacze, serwery wraz z systemami dystrybucji.
  • Oprogramowanie do zarządzania i modyfikowania treści.
  • Content - czyli treść.

Treść jaką przekazują nośniki Digital Signage jest bardzo zróżnicowana: w zależności od potrzeb klienta cyfrowy nośnik może wyświetlać prostą informację tekstową, logotypy, banery, statyczne pliki graficzne, animacje, filmy, aż po audycje TV czy serwisy internetowe.

Digital Signage

Zalety Digital Signage:

  • Wysoka skuteczność przekazu.
  • Atrakcyjny sposób prezentowania informacji.
  • Istotny wpływ na wzrost poziomu sprzedaży lub świadomości marki.
  • Możliwość szybkiej aktualizacji przekazu – także poprzez Internet.
  • Szybka komunikacja z wieloma odbiorcami jednocześnie - w jednej lub wielu lokalizacjach.
  • Administracja treścią i sprzętem z jednego centralnego punktu.
  • Nowoczesne nośniki o estetycznym wyglądzie.
  • Oszczędność kosztów.

Zastosowanie rozwiązań Digital Signage jest wskazane wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba przekazywania aktualnej i dynamicznie zmieniającej się informacji. Najczęściej systemy cyfrowej komunikacji z klientem wykorzystuje się w:
  • Sklepach, centrach handlowych.
  • Punktach usługowych, instytucjach, urzędach.
  • Lotniskach, dworcach, szpitalach, przychodniach.
  • Hotelach, restauracjach, pubach.
  • Muzeach, salach wystawowych.
  • Bankach i innych instytucjach finansowyc.
  • Oraz w wielu innych miejscach.

Digital Signage otwiera dziś przed nami nieograniczone możliwości.

Źródło: http://www.digitalsignagetrends.pl/

3.220.231.235