VRent oprogramowania dla apartamentów i hoteli

Nasza firma dąży do stałego podnoszenia jakości obsługi i wyjątkowych doświadczeń naszych klientów, a jednym z kluczowych elementów naszego sukcesu jest innowacyjne podejście do zarządzania dostępem i identyfikacją na terenie hotelu. Kładziemy nacisk na wygodę oraz efektywność, co ma bezpośredni wpływ na jeszcze bardziej satysfakcjonujące wrażenia gości hotelowych.

Nasza technologia wyróżnia się nie tylko innowacyjnością, ale także wszechstronnością.

Dzięki systemowi VRent, nasi klienci mogą cieszyć się nie tylko doskonałą obsługą hotelową, ale także zoptymalizowanymi procesami w swoich własnych branżach.
Nasza firma pozostaje wierna swoim wartościom innowacyjności i doskonałości, stale dążąc do dostarczania rozwiązań, które spełniają najwyższe standardy jakości i efektywności.

VRent - co to jest?

Automatyczna identifikacja gości i bezobsługowe otwieranie szlabanu

Na terenie obiektu hotelowego przy wejściu goście mogą cieszyć się nowoczesnym rozwiązaniem – automatyczną identyfikacją. To oznacza, że z chwilą przybycia na teren hotelu, goście zostają automatycznie zidentyfikowani przez system. Co więcej, szlaban przy wejściu otwiera się bezobsługowo, gwarantując wygodę zarówno gościom, jak i personelowi.

Kontrola prawa pobytu pojazdów na parkingu

Nasze rozwiązanie nie tylko zapewnia komfort przy wejściu, ale także umożliwia skuteczną kontrolę prawa pobytu pojazdów na parkingu hotelowym. Jest to szczególnie istotne, zwłaszcza w okresie wakacyjnym, gdy obłożenie obiektów hotelowych jest zazwyczaj znacznie wyższe. Dzięki temu narzędziu, goście mogą być pewni, że ich pojazdy są bezpieczne i znajdują się na terenie hotelu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Automatyczne wygaszanie awizacji

Po zakończonym pobycie w hotelu awizacje automatycznie wygasają. To oznacza, że nie ma już konieczności 'ręcznej’ interwencji ze strony personelu w celu zakończenia procesu identyfikacji i kontroli dostępu. Nasz system działa sprawnie i skutecznie, zapewniając gościom jeszcze większy komfort i pozbawiając ich trosk związanych z formalnościami przy wyjeździe.

System VRent - zakres możliwości

Moduł rezerwacji

Moduł rezerwacji umożliwia import rezerwacji z innych systemów rezerwacji np. IdoBooking. Do zaimportowanych rezerwacji jest możliwe wygenerowania karty meldunkowej wypełnianej przez gościa online lub z wykorzystaniem kiosku. Link do takiej karty jest wysłany sms-em automatycznie w dniu przyjazdu lub ręcznie przez użytkownika systemu. Do wysyłania sms-ów jest wykorzystywany specjalny moduł. W samej rezerwacji znajdującej się w systemie znajdują się wszystkie informacje o gościu, pokoju i płatnościach. Z poziomu rezerwacji istnieje możliwość wystawienia faktury przez moduł faktur, odnotowania informacji na jakim etapie jest sprzątanie pokoju po zakończeniu rezerwacji. Moduł umożliwia eksport danych do Excel-a lub pliku CSV.

Moduł regulaminów

Moduł umożliwia wprowadzenie regulaminów w różnych wersjach językowych. Regulaminy są wybierane przy generowaniu kart meldunkowych.

Moduł sprzątania

Po zakończeniu rezerwacji odbywa się sprzątanie pokoju. Aby firma sprzątająca wiedziała, które pokoje są do posprzątania danego dnia, modułu pokazuje zakończone rezerwacje. Pokoje z tych rezerwacji są oznaczone przez firmę sprzątającą jako posprzątane. W kolejnym etapie pracownik weryfikuje stan faktyczny i potwierdza, że pokój został posprzątany i potwierdza ten fakt w systemie.

Moduł marketingowy

W celu weryfikacji skuteczności działań marketingowych, system udostępnia statystyki, które pokazują źródła pozyskiwania gości. Dodatkowo w ramach systemu znajduje się informacja o ilości klientów powracających i którzy goście ile razy ponownie wynajęli pokój.

Moduł faktur

Wystawianie faktur z systemu jest praktycznie bezobsługowe i sprowadza się do kliknięcia pojedynczego przycisku z poziomu rezerwacji. Na podstawie rezerwacji są wypełnione wszystkie informacje, co pracownik jedynie potwierdza przyciskiem zapisz. Tak wystawiona faktura może zostać wydrukowana lub przesłana na e-mail klienta. Dodatkowo istnieje możliwość eksportu faktur do systemu księgowego oraz Excel-a.

Moduł zamków elektronicznych

W celu automatyzacji procesu zameldowania turystów istnieje możliwość przypisania do pokoi zamka elektronicznego. Moduł zamków umożliwia listowanie wszystkich zamków, wiązanie ich z pokojami oraz generowanie kodów dostępowych dla gości. Dodatkowo system pokazuje stan baterii w zamkach, aby była możliwość jej wymiany przed wyczerpaniem.

Moduł usterek

W ramach modułu użytkownicy mogą dodawać informację o zgłaszanych usterkach przez gości czy też wykrytych przez pracowników. Przy każdej usterce konieczne jest określenie czy dana usterka została już usunięta czy nie oraz kto jest wykonawcą oraz płatnikiem. W przypadku gdy płatnikiem będzie gość zostaną koszty przypisane do wystawianej faktury.

Moduł zakupów

W związku z koniecznością dokonywania zakupów do pokoju konieczne jest ewidencjonowania takich kosztów i późniejszego uwzględniania ich w raportach. Do każdego zakupu jest możliwość przypisania kwoty, dodania pliku ze skanem faktury czy zdjęciem zakupionego przedmiotu.

Moduł użytkowników

Do systemu jest ograniczony dostęp poprzez login i hasło. Każda osoba mająca założonego użytkownika może zalogować się do systemu i w zależności od przyznanych uprawnień ma dostęp do określonych modułów w systemie. Moduł ten umożliwia zarządzanie rolami użytkowników w ramach których są zdefiniowane uprawnienia do wykonywanych operacji w systemie.

Kalendarz rezerwacji

W ramach systemu jest dostępny kalendarz umożliwiający podgląd rezerwacji, a także możliwość zmiany dat początku i końca rezerwacji w formie metody przeciągnij i upuść. Widok kalendarza ma możliwość filtrowania tak samo jak ma to miejsce w przypadku modułu rezerwacji.

Moduł meldunku z wykorzystaniem kiosku

W celu ograniczenia kontaktu pracowników z gośćmi system posiada możliwość pracy w trybie kiosk. Tym samym goście którzy pojawią się w obiekcie mogą obsłużyć się samemu czy to poprzez zameldowanie na podstawie już istniejącej rezerwacji czy też wykupując dostęp przez kiosk.

Moduł zgłaszania zapotrzebowania przez gości

Podobnie jak w przypadku modułu usterek system jest wyposażony w moduł zgłaszania zapotrzebowania. Zapotrzebowanie to osobna lista, którą można zarządzać z systemu i z której mogą korzystać goście. Po zgłoszeniu zapotrzebowania i odnotowaniu tego faktu przez system, generowanie jest powiadomienie wysyłane do obsługi.

Filmy

BEZPŁATNE DEMO

Aby uzyskać dostęp do systemu, wystarczy wypełnić formularz!