Jak, wykorzystując system VnetLPR, usprawniliśmy zarządzanie polem campingowym sopockiego Park45
Projekt realizowaliśmy wraz naszym długoletnim Partnerem, firmą PremNet z Gdańska, którego klientem jest PARK45 – sopocki ośrodek kempingowy oferujący również domki, hotel i restaurację.
Atrakcyjne położenie blisko morza i centrum, w pięknych okolicznościach przyrody przyciąga wielu chętnych, tworząc kolejki na wjeździe do ośrodka. Właściciel obiektu dba o komfort i bezpieczeństwo swoich gości inwestując w nowoczesne rozwiązania na terenie ośrodka, sprawiając, że VnetLPR stał się jednym z nich.
Najważniejsze wyzwania i potrzeby Klienta
- Przyspieszenie procesu obsługi nowych gości i zmniejszenie kolejek na wjeździe.
- System sterowania szlabanem przy minimalnym zaangażowaniu obsługi i zwiększeniu bezpieczeństwa.
- Narzędzie do sprawnej kontroli prawa pobytu na terenie obiektu (pojazdów, przyczep, namiotów) oraz zgód na korzystanie z wykupionych usług (prąd, internet).
- Szybki dostęp do informacji kto znajduje się na terenie.
Zastosowane rozwiązania
- System VnetLPR - system zarządzania awizacjami i przepustkami oraz sterowanie szlabanem za pomocą rozpoznawania tablic rejestracyjnych.
- Portal do awizacji dla gości – rozwiązanie dostępne przez przeglądarkę WWW pozwalające na planowanie swojego pobytu na polu kempingowym - nawet z drogi!
- Integracja z systemem hotelowym GiP – eliminacja papierowych ankiet i ponownego ręcznego wprowadzania danych niezbędnych do meldunku.
- Telefon z aplikacją - narzędzie do kontroli czy dany pojazd/ namiot ma prawo do pobytu na terenie obiektu i usług dodatkowych. Kontrola za pomocą jednego kliknięcia aparatu skierowanego na pojazd lub przyczepę. Aplikacja wykorzystuje analitykę wideo z rozpoznawaniem tablic.
Bazując na doświadczeniach i dziesiątkach realizacji zaproponowaliśmy system VnetLPR sterowania szlabanem za pomocą rozpoznawania tablic rejestracyjnych. Brak konieczności wydawania kart dostępu, pilotów, które goście gubią, wyeliminowało konieczność dodatkowych formalności. Zaproponowane rozwiązanie pozwala na łatwe zarządzanie prawem wstępu na obiekt i swobodny wjazd/wyjazd w dowolnej chwili podczas zdeklarowanego czasu.
Efekty
Klient docenia rozwiązanie za poprawę jakości obsługi gości, usprawnienie całego procesu zameldowania, rzetelną informację w czasie rzeczywistym o tym, kto znajduje się na terenie ośrodka i wygodny moduł kontroli awizacji na telefon.
Goście natomiast poprzez Portal Awizacji samodzielnie mogą wypełnić wszystkie dane wcześniej i zarezerwować wstępnie pobyt oraz zaznaczyć usługi z których chcą korzystać. Zgodnie z hasłem.
Zaawizuj się z drogi,
skróć czas na zameldowanie,
szybciej ciesz się wypoczynkiem.
SZYBSZY
proces rejestracji gościa
AKTUALNA
informacja o zajętości kempingu
WYGODNY
wjazd na teren ośrodka
WIĘCEJ
czasu odzyskanego na inne czynności
SPRAWNA
kontrola przebywających na obiekcie pojazdów i przyczep